ReferencerOmKontakt

ComfySocks

Revitalisering af Corporate Visual Identity (CVI).

Et godt logo gør din hverdag nemmere. Enkelt og anvendeligt i alle størrelser og på alle typer af overflader og medier.
I tekstilindustrien er det ofte relevant at brande slutprodukterne med et ikon, frem for at bruge selve brandnavnet. Den daglige produktion forenkles og effektiviseres ved at vælge et logo, der fungerer i alle størrelser. Især de små størrelser. Derved gør man praktikken i forhold til broderi, print, folie, præg og lazer-udskæringer så meget nemmere. Producenterne har nemt ved at lave en god kvalitet - også på første sample.
Farvevalget er lige så vigtigt. Vælger du et logo med 3 farver, kan du være helt sikker på, at f.eks. folie eller garnleverandøren ikke har den 3. som standard i sit farvekort. Farverne skal desuden stemme overens alle steder din kunde møder dit logo. Lige fra print, skærm, mobil, produkt, skiltning, biler etc. Det er muligt - helt sikkert - men det kan være tidskrævende. Ind i mellem vil man opleve at skulle opgive en super fin ide af den simple grund, at logoet er for komplekst og farverne lige så. Så - derfor er det praktisk at gå med et enkelt og letgenkendeligt logo.
Et sublimt eksempel er Nikes verdenskendte swush.